Este curso 2024-25, seguimos sendo un dos colexios que forman parte do Programa Medioambiental Voz Natura da Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre.
Nesta 28º edición, quérese fomentar o coñecemento e uso da ciencia e o método científico para protexer o medio ambiente.
No CRA
de Ribadumia, consideramos que as
escolas son centros de aprendizaxe e que é nelas onde se deben producir os máis
importantes labores de concienciación e de sensibilización medioambiental.
Debido
ao maltrato que está sufrindo o noso ecosistema, todas as persoas somos
necesarias para coidar o que fomos destruíndo e deteriorando, e así pouco a
pouco reparar os danos ocasionados nel. Neste sentido os nenos son fundamentais
xa que representan o futuro, por isto debemos ensinarlles a ser coidadosos co
Planeta e a levar a cabo pequenos xestos a favor de mantelo san. Deste xeito, lograremos
acadar que todo o que realizamos con eles para preservalo acabe converténdose
nun hábito cando vaian medrando.
Debemos
tratar de evitar que esta xeración cometa os mesmos erros que nós, é educala
para construír un mundo mellor e máis sostible. Por iso, teñen que aprender a
recoñecer condutas correctas, e desenvolver valores que demostren unha forma
diferente de ver a natureza.
A través do noso proxecto “Educando a pequenos guardiáns do Planeta dende a escola” o que pretendemos é:
- Fomentar
o se interese polo coidado e mellora do entorno.
- Conseguir
que comecen a aprender cousas acerca do medio que lles rodea.
- Que
empecen a diferenciar cales son as accións negativas e positivas que se
realizan en canto ao coidado do medio ambiente. E ir adoptando hábitos que
poidan minimizar as negativas.
- Ampliar
os seus coñecementos ecolóxicos en temas como a enerxía, o cultivo das plantas,
a auga, as árbores, a alimentación etc…
- Que recoñezan a importancia do emprego de abonos
naturais para o xardín e invernadoiro, a través da elaboración de compost coas
mondas das merendas e herbas malas do xardín.
- Que aprendan a:
·
Separar os residuos orgánicos dos inorgánicos a
través da recollida selectiva.
·
Reutilizar algúns (botellas de plástico, vasos de
iogur, tubos de papel hixiénico…).
- Que
sexan capaces de buscar información, na zona documental da nosa biblioteca,
sobre os proxectos que realizamos para deste xeito enriquecer os traballos que se
levan a cabo.
O conto será un recurso moi utilizado, xa que consideramos que para os nosos alumnos de 3 a 6 anos é unha maneira máis amena e efectiva de traballar os problemas medioambientais, xa que soen identificarse cos personaxes e poñerse no seu lugar. A través del captaremos máis a súa atención e interese, atoparán unha explicación máis razoada a todo o que acontece, entenderán a súa importancia e incorporarán de forma máis natural todas as cousas que podemos facer para preservar o noso Planeta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario